Close

AFRICA

EUROPE

ASIA AND THE PACIFIC

AMERICA

οι RED αγορές μου  

Κανένα προϊόν

€0,00 Αποστολή
€0,00 Σύνολο

Αγορές Ολοκλήρωση αγορών


_σχετικά με τα προϊόντα REDwater

Πώς θα γνωρίζω την ημερομηνία λήξης των προϊόντων σας;

Η αναφορά της ημερομηνίας λήξης δεν είναι πια απαραίτητη σύμφωνα με τη νομοθεσία που αφορά τα προϊόντα περιποίησης (skin care products). Έτσι, δε θα βρείτε ημερομηνία λήξης στις συσκευασίες μας. Ευτυχώς, τα προϊόντα μας δεν παραμένουν σε stock για καιρό και για το διάστημα αυτό ελέγχονται τακτικά από το αρμόδιο τμήμα. Εάν έχετε κάποια αμφιβολία για ένα προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 2310/248550, από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 17:00.

Πόσο καιρό μπορώ να κρατήσω ένα προϊόν μετά το άνοιγμα;

Το διάστημα που μπορείτε να κρατήσετε ένα προϊόν μετά το άνοιγμά του υποδεικνύεται με το σήμα PAO (i.e. Period After Opening). Σε όλες τις συσκευασίες μας θα βρείτε ένα εικονίδιο ενός ανοιχτού βάζου που υποδεικνύει την προτεινόμενη περίοδο χρήσης, εφόσον το προϊόν έχει ανοιχθεί. Συνήθως ποικίλλει από 6 μήνες (6Μ) έως 24 μήνες (24Μ).

Πώς μπορώ να πληροφορηθώ για τα προϊόντα REDwater;

Μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα "THE RED CONCEPT" του site μας ή τη σελίδα «ΠΡΟΪΟΝΤΑ». Διαφορετικά, μπορείτε να στείλετε τις ερωτήσεις σας στην Εξυπηρέτηση Πελατών της REDwater στέλνοντας e-mail  στο customer.service@redwaterstore.gr ή να τηλεφωνήσετε στο 2310/248550, από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 17:00.

Ποια προϊόντα REDwater είναι κατάλληλα για άντρες;

Οι άντρες αγαπούν τα πρακτικά προϊόντα και τις φρέσκες και όχι λιπαρές συνθέσεις. Το Best Seller είναι το Αφρίζον Τζελ Καθαρισμού, με Πράσινο Τσάι, ιδανικό για καθημερινή χρήση, ώστε να καθαρίσουν απαλά το πρόσωπό τους, ή ακόμη και να το χρησιμοποιήσουν ως αφρό ξυρίσματος. Κάποια ακόμα προϊόντα που αγαπούν είναι το Scrub Προσώπου, με κουκούτσια ελιάς για ήπια και βαθιά απολέπιση και τα Αναζωογονητικό Αφρόλουτρο, με Κέδρο αλλά και Ενυδατικό Αφρόλουτρο, με Ελιά.


_σχετικά με τις Παραγγελίες μου

Πώς μπορώ να παρακολουθώ την παραγγελία μου; Πώς ξέρω εάν η παραγγελία μου έχει καταχωρηθεί;

Όταν η παραγγελία και η πληρωμή σας έχει επικυρωθεί, σας στέλνουμε ένα πρώτο e-mail επιβεβαίωσης. Εάν δεν παραλάβετε αυτό το επιβεβαιωτικό e-mail, η παραγγελία σας ενδεχομένως να μην έχει καταχωρηθεί. Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με e-mail στο customer.service@redwaterstore.gr , ή τηλεφωνήστε στο 2310/248550, από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 17:00.

Όταν η παραγγελία σας εκτελεστεί και αποσταλεί, θα λάβετε ένα δεύτερο e-mail με την επιβεβαίωση της αποστολής. Θα μπορείτε τότε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας μέσω της ιστοσελίδας του μεταφορέα με τον κωδικό αποστολής (tracking number) που θα σας έχει δοθεί, εάν η μέθοδος αποστολής που επιλέξατε υποστηρίζει αυτήν την υπηρεσία.

Πώς μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;

Πριν οριστικοποιήσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να την επεξεργαστείτε στη σελίδα «Οι αγορές μου».

Αφού οριστικοποιήσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να ζητήσετε την αλλαγή της καλώντας στο 2310/248550, από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 17:00, ή στέλνοντας e-mail στο customer.service@redwaterstore.gr. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην Πολιτική Επιστροφών.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που αγόρασα;

Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απολύτως ικανοποιημένοι με τα REDwater προϊόντα σας, μπορείτε να επιστρέψετε τα σφραγισμένα προϊόντα σε εμάς. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην Πολιτική Επιστροφών.


_σχετικά με το Λογαριασμό μου

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Πηγαίνετε στη σελίδα «Ο Λογαριασμός μου». Κάντε κλικ στην ερώτηση
«Ξεχάσατε τον κωδικό σας;».

Εισάγετε το e-mail που χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας και θα σας στείλουμε σε εκείνο το e-mail ένα νέο κωδικό.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία;

Πηγαίνετε στη σελίδα «Ο λογαριασμός μου» και πραγματοποιήστε είσοδο. Κάντε κλικ στο «Τα προσωπικά μου στοιχεία». Κάντε όλες τις επιθυμητές αλλαγές και κάντε κλικ στο κουμπί «Αποθήκευση».

Πώς χρησιμοποιώ ένα εκπτωτικό κουπόνι;

Κατά τη διαδικασία της αγοράς, πληκτρολογήστε τον κωδικό στο σημείο που λέει «Εκπτωτικός Κωδικός». Είναι σημαντικό να κάνετε κλικ στο ΟΚ για να επικυρώσετε τον κωδικό.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα εκπτωτικά κουπόνια ισχύουν μόνο μία φορά ανά άτομο, σχετίζονται με τη διαθεσιμότητα και δεν μπορούν να συνδυαστούν με άλλες προσφορές.

Τι είναι η Wishlist?

Η Wishlist είναι ένα συναρπαστικό εργαλείο που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα από τα πράγματα που επιθυμείτε να αγοράσετε, να ανακαλύψετε ή να αποκτήσετε για τα γενέθλια ή τη γιορτή σας! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Wishlist για να βρίσκετε εύκολα όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, ή/και να στείλετε τη Wishlist σας σε φίλους και συγγενείς ώστε να μπορούν να σας κάνουν δώρο ακριβώς ό,τι επιθυμείτε χωρίς να προσπαθούν να μαντέψουν τι δώρο θα θέλατε και φυσικά αποτρέποντας να σας πάρουν κάτι που ήδη έχετε!